تحميل اغانى وردة صدى صوت

 

مكتبة تحميل اغاني وردة الجزائرية صدى صوت mp3


الاغانى كلها مرفوعة على ميديا فاير بجودة صوت ممتازة

معنا اليوم اجمل اغانى وردة صدى صوت

نبدا اولا باغنية وردة فى يوم وليلة صدى صوت


الاغنية من كلمات حسين السيد الحان محمد عبد الوهاب

اغاني وردة صدى صوت للتحميل, اغاني وردة صدى صوت كاملة ,اغاني وردة صدى صوت كاملة mp3 ,اغانى وردة صدى صوت


في يوم وليلة يوم وليلة خذنا حلاوة الحب كله في يوم وليلة

أنا وحبيبي أنا وحبيبي دوبنا عمر الحب كله في يوم وليلة

عمري ما شفته ولا قابلته وياما ياما شاغلني طيفه

وفي يوم لقيته، لقيته هو هو اللي كنت بتمنى أشوفه

نسيت الدنيا وجريت عليه سبقني هو وفتح إيديه

لقينا روحنا على بحر شوق نزلنا نشرب ودوبنا فيه

ومين يصدق يجري ده كله ونعيش سوا، ونعيش سوا العمر كله

في يوم وليلة، ليلة، ليلة، ليلة، لييييييييلة

لتحميل في يوم وليلة

اضغط هنا 

اغنية وردة ليالينا صدى صوت


الاغنية من كلمات سيد مرسي الحان بليغ حمدي

ليالينا ليالينا وتاهت بينا ليالينا

وتاهت بينا تاهت ليالينا ليالينا

وقولنا نرسي نرسي على مينا

مشينا وأدينا من غير أهالينا ولا حد بيسأل فينا

وأتاري الدنيا غدارة غدارة بتغدر كل يوم بينا غدارة

والله وجيتي علينا يا دنيا جيتي علينا علينا يا دنيا

وجيتي كثير على ناس قبلينا ليالينا ليالينا وتاهت بينا ليالينا

لتحميل الاغنية

اضغط هنا 

اغنية وردة لعبة الايام صدى صوت


الاغنية من كلمات على مهدى الحان رياض السنباطي

تضحك لك الأيام تهجر وتنساني تغدر بك الأيام ترجع لي من تاني

بتغيرك ايام وتبدلك ايام وبتجيني تلاقيني مع الماضي مع الذكرى مع الأحلام

عشان قلبي انا اوفى من الأيام يا لعبة الأيام يا لعبة الأيام يا لعبة الأيام

يا لعبة الأيام ارتاح وريحني ياما غلبت كلام ولا مره تسمعني

بتخدك الأيام اعيش بجرحك وتجيبك الأيام اعيش لجرحك

بتغيرك ايام وتبدلك ايام وبتجيني تلاقيني مع الماضي مع الذكرى مع الأحلام

عشان قلبي انا اوفى من الأيام يا لعبة الأيام يا لعبة الأيام يا لعبة الأيام

لتحميل لعبة الايام

اضغط هنا  

اغنية وردة احضنوا الايام صدى صوت


من كلمات سيد مرسي الحان بليغ حمدي

احضنوا الايام لتجري من ايدينا احلى ايام الهوى راحت علينا

م الشهد دوقونا بالسكر دوبونا وبعد ما حبيناهم وبعد ماهنيناهم

بالمر سقونا بالرخص باعونا آه وبايدينا آه انكوينا لما بالحب ابتلينا

ابتلينا واتنسينا وانتهينا بس طول ماهو جاي بكره ربنا يعوض علينا

يعوض الله يعوض الله يعوض الله الدنيا لسه بخيرها والله يعوض الله

احلى كلام في الهوى قلناه قد ما قلنا صدقناه وعشقناه ودبنا معاه

ودبنا معاه ودوبناه دبنا دبنا دبنا حب بحب نعطش حب نشرب حب

غنت كل الدنيا معانا اغاني الحب واما قلنا خلاص ارتحنا

والايام حست بفرحنا ضاع الهوى بعد ما جرحنا

اه ع الدنيا لما بتدي بس بتاخد قد ماتدي واكتر ما بتدينا يا وعدي

استكترت الحب علينا استكترت الفرح علينا استكترت الحلم علينا

آه وبايدينا آه انكوينا لما بالحب ابتلينا ابتلينا واتنسينا وانتهينا

بس طول ماهو جاي بكره ربنا يعوض علينا

يعوض الله يعوض الله يعوض الله الدنيا لسه بخيرها والله يعوض الله

لتحميل احضنوا الايام

اضغط هنا  

اغنية وردة معقول احب تاني صدى صوت


من كلمات عبد الوهاب محمد الحان بليغ حمدي

معقول احب تاني ازاي لا مش معقول ده الحب الأولاني خلاني اسأل واقول

تاني يا حبي تاني ماكفايا يا زماني نجري ورا الأماني ونضيع ويا المجهول

اهرب والا اجرب والا اصبر والا ايه ابعد والا اقرب والا مردش عليه

بس ده صعبان عليا من اللي بشوفو في عينيه

تاني يا حبي تاني ماكفايا يا زماني نجري

 ورا الأماني ونضيع ويا المجهول

لتحميل معقول احب تاني

اضغط هنا 

اغنية وردة قال ايه بيسالوني صدى صوت


من كلمات عبد الوهاب محمد الحان سيد مكاوي

قال ايه بيسألوني عنك يا نور عيوني معقولة اكون بحبك اكتر من نفسي

ليه ليه وحقيقي حيروني بالرد وغلبوني عندي الاأسباب كتيره وهقول ايه انا ولا ايه

حبك مفرحني فرحة طير بطيرانه قربك مريحني راحة الروح بأغصانه

عطفك ساقيني الحنان كله بالوانه ودك مهنينى قربك مخلينى

انسان لقى نفسه فيه من بعد توهانه قال ايه بيسالوني عنك يا نور عيونى

معقولة اكون بحبك اكتر من نفسي ليه ليه

حقيقي حيروني فى الرد وغلبوني

عندي الأسباب كتيره وهقول ايه ولا ايه

لتحميل قال ايه بيسالوني

اضغط هنا 

اغنية وردة اسال دموع عينيه صدى صوت


من كلمات صالح جودت الحان محمد عبد الوهاب

اسـال دمـوع عينيَ واسأل مخدتـي كم دمعة رايـحة جايـة تشكـي لك وحدتـي

كم دمعة رايحـة جايـة تحكـي لك ع اللي بيَ وتقول لك مش شوية

ضنايا و لوعتي دوبت قلبي دمعة ولعت روحي شمعة وبكره هعمل إيه

وانـور لك بإيـه اسـال دمـوع عيني واسأل مخدتـي تشكـي لك وحدتـي

يلي عشقتوا قبلي ورماكم الهوى ورماكم حدش منكم يقولي

الحب له دوا يقولي طول ليلـي سهرانة أسمع قلبي وأساه

ويقول وأقول له آه من ناري وحرقتي اسـال دمـوع عيني واسأل مخدتـي

لتحميل اسال دموع عينيه

اضغط هنا 

اغنية وردة احبابنا يا عين صدى صوت


من كلمات بيرم التونسي الحان فريد الاطرش

أحبابنا يا عين ما هم معانا

رحنا وراحوا عنا ما حد منا اتهنى

عيني يا عيني

أحبابنا بالروح جاروا علينا

يا هل ترى في بالهم ولا نسيونا

نفسي أشــــــوفه مـــرة

دي الفرقة صعبة ومرة

رحنا وراحوا عنا ما حد منا اتهنى

عيني يا عيني

لتحميل احبابنا يا عين

اضغط هنا  

اغنية وردة منك لله صدى صوت


من كلمات عوض بدوى الحان وليد سعد

منك لله يا اللي في بالي يا اللي ما يصعبش عليك غالي

صدقت عيونك وطاوعتك وكدبت وغيرت حقيقتك

وانا يوم ما غلطت وصدقتك استاهل كل اللي جرى لي

ولقيت الضحكة اللي نسيتها وكانت غايبة

غرقانة انا كنت وباتعلق في حبال ذايبة

اتاريني غرقت بمشواره واخدني ف موجه وتياره

صدقت عيونك

ولقيت الايام جاية لي وبتقول لي اصحي

أتاريني ف وهم كبيرعايشة وكنت بضحي

يا خسارة عمري وأيامي وسنين قضيتها في أوهامي

صدقت عيونك

لتحميل منك لله

اضغط هنا 


اغنية وردة اه لو قابلتك من زمان صدى صوت


كلمات عبد الوهاب محمد الحان بليغ حمدي

أه لو قابلتك من زمان كانت حياتى اتغيرت

ولا كان جرى كل اللى كان لكن دى قسمة اتقدرت

مقسوم لنا مكتوب لنا نرجع نقابل بعضنا لما بقى آن الاوان

لو كنت جنبى من زمان كانت حياتى اتنورت

ولا كان نسى يوم الزمان يبعت بفرحة نورت

ليل جرحنا لو فرحنا داوى الجراح من قلبنا لما بقى آن الاوان

لو كنت شوفتك من زمان كانت عينيا اتعلمت

معنى الحنان معنى الامان وادى بختنا شوفنا الهنا يوم ما قابلنا بعضنا

لما بقى آن الاوان

لتحميل اه لوقابلتك

اضغط هنا 

اغنية وردة اسمعوني صدى صوت


من كلمات سيد مرسي الحان بليغ حمدي

يا أهل الهوى يا أهل الهوى قبل ما تظلموني إسمعوني

إسمعوني واسمعوني وافهموني عشقنا عشقنا عشقنا عشقنا

ياما ياما ياما عشقنا وشربنا شربنا شربنا سنين شربنا

من الهوى شربنا، شربنا سوى ودوبنا ياما دوبنا ياما ياما ياما دوبنا

وإتعذبت قلوبنا وفي ليلة قابلوه كلموه سألوه عن إسمي سألوه

وعن حبي سألوه قال قال ما اعرفوش ما قابلتوش ما صدفتوش ولا شفتوش

قال يعني مش فاكرنا، مش فاكرنا، مش فاكرنا ولا فاكر حب بينا، حب بينا

وأيامنا سوا قال لكم إيه قال إيه قال إيه ما تستغربوش

يوه يوه يوه هو في حد النهار ده حد النهار ده النهار ده بيفتكر

لتحميل اسمعوني

اضغط هنا 


اغنية وردة بعتب عليك يازمن صدى صوت


من كلمات عبد الوهاب محمد والحان بليغ حمدي

بعتب عليك يازمان بعتب عليك فاض بيا منك يازمان ولا مره اشتكيت

اعتب عليك يا زمن ولا على الايام اعتب على اللي ظلم ولا على اللي خان

بعتب عليك بعتب عليك يا زماااااااااااااان بعتب عليك من اللي خانوني

وجرحوا قلبي وظلموني ليه يازمااان العبر سقتني كاس دوار بدايته دمع والم

ونهايته فيها مرار مظلوم وجرحي انا بكاني ليل ونهار بكاني يابا بكاني ليل ونهار

لتحميل بعتب عليك يازمان

اضغط هنا 

اغنية وردة حكايتي مع الزمان صدى صوت


من كلمات محمد حمزه والحان بليغ حمدي

كان ده كان كان اسمه حبيبي كان ده كان كان يوم من نصيبي

ضحيت بعمري معاه مشوار مشوار اسمه الحياة وكان

وأنا اللي بينكم هنا رضيت بالعذاب لحد ما قلبي داب ولا دوقت يوم هنا أنا

وأنا ياما اتحملت أنا قاسيت ولا اشتكيت ولا جيت في يوم بكيت منه لكم هنا أنا

لا عتاب هيشفي جراح ولا هيجيب اللي راح دي حكايتي مع الزمان الزماااان

لتحميل حكايتي مع الزمان

اضغط هنا 


اغنية وردة الجزائرية خليك هنا صدى صوت


من كلمات محمد حمزه والحان بليغ حمدي

الوداع ما بقيتش اخاف ف الدنيا دي غير م الوداع

والضياع بحس لما تكون بعيد معنى الضياع معنى الضياع

وخليك هنا خليك بلاش تفارق بتقول يومين وتغيب سنه بلاش تفارق

خلتني أخاف لما بحس بخطوتك واخدك بعيد عليك بخاف لما تقول كلمة وداع تاني من جديد

خايفه من بكره واللي هيجرى لما تروح وتغيب سنه وتفوت هنا حبيب مجروح

ولا يا حبيبي لا الفراق ده لا شوف كام سنه من عمرنا ضاعوا مننا كام سنه

حرام عليك حرام وحياة عينيك حرام خليك هنا هنا بلاش تفارق وخليك هنا

لتحميل خليك هنا

اضغط هنا 


اغنية وردة الجزائرية دندنه صدى صوت


من كلمات عبد الوهاب محمد والحان بليغ حمدي

أنا أنا أنا أنا أنا غيرك ما ليش وبعدك ما فيش ما فيش أنا أنا أنا مهما أقول بهواك

أنا، أنا، أنا، أنا بهواك كل الكلام، الكلام ما يكفينيش ولا الزمان ما يقضينيش وما فيش

وروح، روح عد أوراق الشجر روح، روح عد حبات المطر عد النجوم عد البشر روح وتعالا

عد النجوم عد البشر بس تعالا عد النجوم عد البشر وتعالا، تعالا، تعالا هنا

تلاقيني، تلاقيني، تلاقيني أنا، أنا، أنا، أنا، قد حبي ما فيش وبعده ما فيش

لتحميل دندنه

اضغط هنا 


اغنية وردة الجزائرية عايزه معجزة صدى صوت


من كلمات عبد الوهاب محمد والحان بليغ حمدي

مين مين ده اللي ياخدني منك ولا ولا يبعدني عنك

مين ده مين ده اللي ياخدني منك ولا ولا يبعدني عنك

مين ده اللي ياخدني منك ولا ولا يبعدني عنك

مين هو مين مين بس مين آه مين هو مين مين بس مين

ده هواك يا نور عينيا وعد و مكتوب عليا

ومسطر عالجبين آه ياعيني ومسطر عالجبين

آه ده هواك يا نور عينيَا وعد و مكتوب عليا

ومسطر عالجبين آه ياعيني ومسطر عالجبين

ده هواك يا نور عينياَ وعد و مكتوب عليا

ومسطر عالجبين آه ياعيني ومسطر عالجبين

والناس مستغربين على إيه مستغربين

 على إيه على إيه مستغربين على إيه

لتحميل عايزه معجزة

اضغط هنا 


اغنية وردة الجزائرية بودعك صدى صوت


من كلمات منصور الشادي والحان الموسيقار بليغ حمدي

بودعك وبودع الدنيا معك جرحتني قتلتني وغفرت لك قسوتك

بودعك من غير سلام ولا ملام ولا كلمه مني تجرحك أنا اجرحك

بسم الآلام ارحل أوام حبي الكبير حيحرسك في سكتك الله معك

بودعك ودع محبا ودعك قبل الآوان بودعك كلمني مشتاق أسمعك من

زمان بودعك بشوق للمسه من يدك لمسة وداع ما ابخلك بكرهك لآ بعشقك

ياعمر راح وياالرياح ياحب دافي بعشرتك انا رحلتك

وانا السماح رغم الجراح حبي الكبير حيحرسك في سكتك الله معك

لتحميل بودعك

اضغط هنا 

اغنية وردة دار يا دار صدى صوت


من كلمات حسين السيد والحان بليغ حمدي

دار يا دار يادار يادار قولي لي يادار راحوا فين حبايب الدار فين فين

قولي يادار لياليك كانت نور يسبح فى ضيه بحور

صرخة صدى مهجور مرسوم فى كل جدار

راحوا فين حبايب الدار فين فين قولي يادار

دارى الدمع ياعين دارى متزوديش الغيم فيه رب اسمه كريم

ساعة المحن ستار راحوا فين حبايب الدار فين فين قولى يادار

لتحميل دار يادار

اضغط هنا 


اغنية وردة الجزائرية حرمت احبك صدى صوت


من كلمات عمر بطيشة والحان صلاح الشرنوبي

حرمت أحبك أحبك ما تحبنيش وابعد بقلبك، بقلبك وسيبني أعيش

ولا تشاغلني، ولا تحايلني ولا تشاغلني ولا تحايلني

بعد اللي قلته واللي عملته، بعد اللي قلته واللي عملته

ظلمت قلبي وتقول بريء، وسايبني وحدي وسط الطريق

عايز حياتك وذكرياتك، عايز حياتك 

وذكرياتك عشان ما تخسرش أي شيء

لتحميل حرمت احبك

اضغط هنا 



اغنية وردة على عيني صدى صوت


من كلمات عبد السلام امين والحان حلمي بكر

على عيني يا حبة عيني جاية لك هوا

افرش لي الرموش دفيني من نسمة هوا على عيني

لو بينك بحور وبيني حانعدي سوا

عطشانة هواك يسقيني محسودة عينيك ترقيني

تعبانة و مين يداويني ومعاك الدوا

على عيني يا حبة عيني جاية لك هوا

افرش لي الرموش دفيني من نسمة هوا

على عيني يا حبة عيني

لتحميل على عيني

اضغط هنا 

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -

    نستخدم ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة.