البوم الاغاني النادرة مدحت صالح برابط واحد

لأول مرة البوم أغاني مدحت صالح النادرة


اغاني مدحت صالح القديمة تستمعون

إليها لأول مرة منها اغاني

تترات مسلسلات اذاعية واغاني اذاعية

سجلها في بداية مشواره الفني

الطويل الذي بدأه في منذ الطفولة

عندما غنى في برامج أبلة فضيلة

واليوم معانا 7 اغاني فى ملف واحد

بجودة صوت ممتازة

تحميل البومات مدحت صالح, تحميل البومات مدحت صالح برابط واحد, اغاني مدحت صالح قديمه, تحميل اغاني مدحت صالح قديم

اغنية أخبارك ايه واغنية انا والليل

واغنية سيبي عيونك واغنية أوقات واغنية

صلاة الليل واغنية لحظة

وداع واغنية ياصاحبي

رابط التحميل في نهاية المشاركة

كلمات اغنية اخبارك ايه


اخبارك ايه يا حبيب قلبي اخبارك ايه

وبقالك مدة غايب عنا مش باين ليه

وحياتك قول لنا اخبارك

عاوزين نطمن على حالك

لو كان فيه حد شاغل بالك

رسينا عليه اخبارك ايه

اشتقنا اليك وسألنا عليك

والشوق دوبنا ولا بتسأل

وسهرنا الليل بنآسي الويل

ازاى كل ده منك يحصل

طمئنا وقول اللي ف

قلبك اخبارك ايه

ليه غايب عن كل حبايبك

مش باين ليه

وحياتك قول لنا اخبارك

عاوزين نطمن على حالك

لو كان فيه حد شاغل بالك

رسينا عليه اخبارك ايه

بقى داسمه كلام تحرمنا سلام

من ماتجينا ولا نشوفك

طب ماتجيش ليه وهيحصل ايه

هو انت الحنة على كفوفك

دى قلوبنا كتير تتشوقلك اخبارك ايه

وتقولك والله بنشتاقلك مش باين ليه

وحياتك قول لنا اخبارك

عاوزين نطمن على حالك

لو كان فيه حد شاغل بالك

رسينا عليه اخبارك ايه

كلمات أغنية مدحت صالح الحزينة لحظة وداع


ولا انتهيت ولا يوم بكيت من حب ضاع

لا انا قلبي باع ولا الحياة لحظة وداع

انسان انا قلب وشعور عاشق

جريح لكن جسور ولا انتهيت

كانت عنيكي في يوم مدينتي

كان القمر سهرانلك انتي

وحلمت انا وف لحظة خنتي قلبي انا

قلبي اللي كان وردة ف ايديكي

ودع هواه ضاع من ايديكي

ولا ضعت انااا

انسان انا قلب وشعور

عاشق جريح لكن جسور

ولا انتهيت

الليل دا كان من لون شعورك

ايه اللي غيريوم شعورك

عاتبيني لا تعاتبي غرورك عاتبيني لا

في لحظة هضعف من دموعك

ولا من عذابك او خضوعك هرجع انا

انسان انا قلب وشعور

عاشق جريح لكن جسور

ولا انتهيت

كلمات اغنية أوقات


اوقات من كتر الخوف بنحس اننا تايهين

وساعات من كتر التوهة نعيش محناش عايشين

وازاى يتحقق حلم من غير مانكون صادقين

وازاى من غير احساس وضميرحنلاقي طريق

ومنين وقلوب الناس اغراب حتلاقي صديق

ياسلام لو نصفى ونبقى عايشين كلنا راضيين

اوقات من كتر الخوف بنحس اننا تايهين

وساعات من كتر التوهة نعيش محناش عايشين

وازاى يتحقق حلم من غير مانكون صادقين

بحلم لويوم الناس بقلوبها تحب الناس

واتمنى نعيش وتكون الكلمة من الاحساس

ونحب ويومها حنلقى الناس كلها صافيين

اوقات من كتر الخوف بنحس اننا تايهين

وساعات من كتر التوهة نعيش محناش عايشين

وازاى يتحقق حلم من غير مانكون صادقين

كلمات اغنية انا والليل


انا والليل وكم نجمة انا والليل وكم نجمة

وعود ع الحب بيقسم سهارى فى دنية العشاق

برمش العين بنتكلم يطل البدر يعرفنا

ماهو اتعود كده يشوفنا نغني ترقص الدنيا

ولا حاجة تخوفنا انا والليل وكم نجمة

يجينا الليل بساعاته يناجينا في عز الحب

وتحلا بينا اوقاته مابين بسمة وهمسة قلب

عشقنا والهوا مكتوب وافراحنا بتوصفنا

نغني ترقص الدنيا

ولا حاجة تخوفنا انا والليل وكم نجمة

يا عود دندن بموالنا وجمع صحبة السمار

على شط الحنين هايمة قلوبنا بشوق مع الاوتار

صباحنا الحب ومسانا دا ورده فوق شفايفنا

نغني ترقص الدنيا

ولا حاجة تخوفنا انا والليل وكم نجمة

اترككم لتحميل الاغاني النادرة والحصرية

لسماع كلماتها حان الان وقت التحميل

حجم الملف حوالي 77 ميجا برابط مباشر

لتحميل الالبوم

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -

    نستخدم ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة.