اروع واقوى ميجا ميكس احزان مطربين التسعينات مجمعة بملف واحد

برابط مباشر وبجودة صوت ممتازة لكبار نجوم الطرب في التسعينات

جودة الصوت ممتازة 320kbp رابط التحميل في نهاية المشاركة

يحتوي الميكس على 16 اغنية حزينة لأشهر نجوم الغناء

 هاني شاكر كتبت لي السنين غنوه وموال حزين

على الحجار انكسر جوانا شيء انغام لسه ناوي على الرحيل

 وائل جسار خدتوا ايه   جورج وسوف  كلنا مجاريح

خالد عجاج أصعب حب مدحت صالح وداع 

كارول سماحه اتطلع فيا هيك  اليسا يا مرايتي 

 راغب علامه اسف حبيبتي  سميره سعيد ال جاني بعد يومين

محمد محيى مالي النهارده  ايهاب توفيق تترجى فيا

  اصاله مابقاش أنا مصطفى كامل اجمل سنين العمر 

 وليلى غفران ندمانه .

كلمات كارول سماحه اتطلع فيا هيك

اتطلع فيَّا هيك هودي مش عينيك 

هيدي مش لمساتك يا حبيبي ومش إيديك 

في شيء عم بيغيب أنا عم حسك غريب 

ضايع مني ضايع حدي وعم دور عليك 

شولغيرك هاك الطفل وينه شو ياللي كبرك 

مين السبب وين الهوا القد الدنيا وما بينغلب 

يا تردني من حالي يااما تاخذني اليك

لونت عيونك و ارسمت شفافك 

تتقلي بعده الحب بعدك إنت اللي كنت 

تكذب على حالك يمكن لكن على قلبي 

مش راح تقدر تكذب لا أنا بعرف مينك إنت 

مش إنت الهوا ولا العطش اللي مني ارتوى 

ولا إنت الحب الساكن بقلبي عم تشبه حدا 

ولصوتك إنت صدى ولا قادر تشبه حالك يا حبي .

اغاني حزينة عن الفراق , اغاني حزينة عن الحب , اغاني حزينة 2022 , اغاني حزينة قديمة , ميكس اغاني حزينة, كوكتيل اغاني حزينة

كلمات كتبتلي السنين هاني شاكر

كتبتلي السنين غنوه وموال حزين 

عايش طول عمري اقولهم لكل العاشقين

ياقلبي يا طير صغير مكتوب علينا نكبر 

ونعيش وسط الألام  ونعيش وسك الألام

حاولنا كتير نغني للفرح وللتمني ونفرح مع الأيام

لكن غنوة زمانك اللي اتخلقت عشانك 

غنوه وموال حزين وتروح م الوعد فين

دانت كل الحكاية قلب بين القلوب

عمرك أبدا ما تقدر تغير المكتوب

حاولت كتير أغني للفرح وللحنين

وابعد عنك يا قلبي كل حزن السنين

وتعبت معاك كتير كان نفسي اخدك واطير

كان نفسي فيوم ياقلبي تعيش زى الأمير 

لكن غنوة زمانك اللي اتخلقت عشانك 

غنوه وموال حزين وتروح م الوعد فين

دانت كل الحكاية قلب بين القلوب

عمرك أبدا ما تقدر تغير المكتوب

كلمات مدحت صالح وداع

ﺳﻴﺒﺘﻨﻲ ﻓﻰ ﺣﻴﺮﺓ ﺍﻟﻠﻴﺎﻟﻲ ﺳﻴﺒﺘﻨﻲ ﻭﻣﺎﺩﺭﻳﺖ ﺑﺤﺎﻟﻲ

ﺑﺴﺄﻟﻚ ﻣﺠﺮﻭﺡ ﺳﺆﺍﻟﻰ نفسى ﺍﻻ‌ﻗﻲ ﺭﺩﻭﺩ

ﻣﺴﺘﺤﻴﻞ أﻧﺎ ﻛﻨﺖ ﺍﻓﻜﺮ ﺍﻥ ﻗﻠﺒﻚ ﺑﻴﺎ ﻳﻐﺪﺭ

ﻭﺍﻧﻚ ﺍﻧﺖ ﺑﻜﻠﻤﺔ ﺗﻘﺪﺭ ﺗﻤﺤﻲ ﻛﻞ ﻭﻋﻮﺩ

وداع ﺑﻘﻲ ﺟﺎﻱ ﺗﻘﻮﻟﻰ ﻭﺩﺍﻉ ﻳﺎ ﻋﻤﺮ ﻋﻴﺸﺘﻪ ﺧﺪﺍﻉ

ﻳﺎﺣﺐ خانني ﻭﺑﺎﻉ ﻛﻞ ﺍﻟﻠﻰ بيننا ﻭﺩﺍﻉ

ﻳﺎ ﺣﻠﻢ ﻓﺎﺗﻨﻲ ﻭﺿﺎﻉ ﻣﺎﺳﺒﺶ ﻏﻴﺮ ﺍﻭﺟﺎﻉ

ﻣﺤﺘﻤﻞ جايز وممكن ﺍﻥ ﻳﻮﻡ ﺍﻟجرح ﻳﺴﻜﻦ

ﺑﺲ ﺍﺭﺟﻊ ﻻ‌ ﻻ‌ ﻳﻤﻜﻦ ﺗﺒﻘﻲ بينا  ﺣﻴﺎﺓ

ﻛﻞ ﺣﺎﺟﺔ ﺣﻠﻤﻨﺎ ﺑﻴﻬﺎ ﻓﺠﺄﺓ ﺿﺎﻋﺖ ﻣﺶ ﻻ‌ﻗﻴﻬﺎ

ﻛﺪﺑﺔ ﻋﺸﺖ ﺍﻧﺎ ﻋﻤﺮﻱ ﺑﻴﻬﺎ ﻣﺶ ﻣﺼﺪﻕ ﻻ‌

ﻭﺩﺍﻉ ﺑﻘﻲ ﺟﺎﻱ ﺗﻘﻮﻟﻰ ﻭﺩﺍﻉ ﻳﺎﺣﺐ خانني ﻭﺑﺎﻉ .

كلمات على الحجار انكسر جوانا شيء

إنكسر جوانا شئ  وانطفت بعده المشاعر

توهنا ونسينا الطريق وابتدى الاحساس يسافر

واخد الأحلام معاه انكسر إنكسر جوانا شئ 

غيرت فينا السنين والنسيم أصبح عواصف 

وسط إحساسنا الحزين إنجرح قلب العواطف 

إرتعش صوت السؤال وابتدى يتوه الخيال 

توهنا ونسينا الطريق توهنا ونسينا الطريق 

إنكسر إنكسر جوانا شئ

انكسر جوانا إيه قلبي بيحاول يسامح 

إنكسر مهما نداريه بابتسامة حب طارح 

وابتدت تعلى الآهات والكلام زى السكات 

توهنا ونسينا الطريق توهنا ونسينا الطريق 

إنكسر إنكسر جوانا شئ .

كلمات مش ندمانه ليلى غفران

ندمانه لا لا لا مش ندمانه

انا مش ندمانة اني اديتك  احلامي وعمري وخبيتك 

جوايا في قلبي وحبيتك وفضلت لحبك عطشانة

انا مش ندمانة انا مش ندمانة اني سرقتك 

من بين العالم  صدقتك وجريت ورا قلبك وانا خايفة 

تحلى لك غيري  انا مش ندمانة  انا مش ندمانة

العمر بحبك ضيعته والورد بإيدك قطعته 

يا طريق ميشيته ودعته ودعت معاك الإنسانة

انا مش ندمانة  انا مش ندمانة .

كلمات كلنا مجاريح جورج وسوف

كلنا مجاريح  كلنا مجاريح رايحين جايين على حسب الريح 

وأدي الايّام لعبت فينا  خلتنا نخاف من بعضينا

عايشين تايهين ماشيين ضايعين الدنيا جريح بيداوي جريح  

كلنا مجاريح

كلنا خايفين وبنسأل ليه في إيه في العمر حنبكي عليه 

لا الفرحه بتعرف يوم بابنا ويا ريتنا ما عملنا حسابنا

واّمنّا لدنيا بتلهينا وأدي الايّام لعبت فينا

خلتنا نخاف من بعضينا عايشين تايهين ماشيين ضايعين 

كلنا مجاريح

كلنا راجعين في قلوبنا عذاب ضيّعنا سنين في أمل كداب 

وأتاري الدّمع بيجرحنا وعمرنا إحنا ما جرّحنا

ولا كلمة حب بترضينا وأدي الايّام لعبت فينا

خلتنا نخاف من بعضينا عايشين تايهين ماشيين ضايعين 

الدنيا جريح بيداوي جريح كلنا مجاريح 

كلمات اّسف حبيبتي راغب علامه

اسف حبيبتي الوقت فات حبك وحبي بقوا زكريات

احميني من نظرة عنيكي مقدرش اكون دلوقتي ليكي

مقدرش افتحلك طريقي لانك حبيبة صديقي اّسف حبيبتي

نظرة عنيكي نظرة عتاب ارجوكي تنسي وبلاش العذاب 

احنا افترقنا والحب راااح وخلاص غرقنا في بحور جراااح 

لو حتى جوايا الشتا وانتي الي جواكي الدفا 

لو بالعيون مقدرش اخون لاني مخلوق م الوفا

انا مش ناسيكي لكن بضيع ادام عنيكي لازم اضيع 

مابقاش بايدنا فات الاوان كلمة ياريتنا ملهاش مكان 

لو حتى عالارض انتهى بين القلوب زمان الوفا

 لو بالعيون مقدرش اخون لاني مخلوق م الوفا

اسف حبيبتي 

كلمات مالي النهارده محمد محيى

مالى النهاردة ايه جرالى الليلة غير كل الليالى 

نازل بدوّر فى الشوارع والبيوت على ذكرى كانت بينا مش ممكن تموت

وتحت شباكك بيرمينى الحنين حيران بقدم خطوة وارجع خطوتين

انا عاوز اشوفك بس وامشى من سكوت مالى النهاردة

شيفانى ولا مش شيفانى انا الحبيب الاولانى 

سمعاني ياللى ياللى فوق سمعانى ولا حبيتى حد تانى

مستنيانى ولا مستنيه مين

 ده انا كنت ناسى والله رجعنى الحنين 

نازل بدور فى الشوارع والبيوت

 على ذكرى كانت بينا مش ممكن تموت

وتحت شباكك بيرميني  الحنين حيران بقدم خطوة

 وارجع خطوتين انا عاوز اشوفك بس وامشى

جاء دور التحميل حجم الميكس حوالي 168 ميجا

لتحميل ميكس احزان التسعينات 


 اضغط هنا

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -

    نستخدم ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة.