تحميل البومات هاني شاكر كاملة على ميديا فاير 2022


جميع البومات امير الغناء العربي mp3 من عام 1973 الى عام 2016


كل البوم برابط واحد على ميديا فاير وجميع الاغاني بجودة صوت ممتازة

البوم هاني شاكر تسلملي عيونه الحلوين 1973


يحتوي البوم تسلملي عيونه على 7 اغاني بصيغة mp3

اغنية مين اللي قال ان الهوا جراح مين اللي قال مفيش حبيب مرتاح

اغنية غرباء في بيوت اهالينا سفايننا من غير مينا

لو كان بايدي قبل ما اتولد اختار حياتي واختار زماني واختار مكاني واختار صفاتي

روحي انا قلبي انا حياتي انا انتي انا ليلي انا نهاري انا انتي الزمان زماني انا

تصادف الايام واشوفها مرة تانية وعنيها تقول كلام ياريتك بين ايديا

تسلم لي عيونه الحلوين تسلم لي بتنور لياليا حنين تسلم لي تسلم لي

يا هوا ماتغيبش عنا واعرف مكاننا يا هوا يا احلى جنة عايشة في زماننا يا هوا

حجم الالبوم حوالي 44 ميجا برابط مباشر لتحميل البوم تسلملي عيونه الحلوين




تحميل البوم هاني شاكر قابلت الحب 1974

الالبوم يحتوي على اغنية واحدة بصيغة mp3 وبجودة صوت ممتازة
الاغنية من كلمات مجدي نجيب والحان الفنان محمد سلطان

وقابلتك قابلت الحب....وعرفتك عرفت الحب يا حبيبي
ختني من بين الناس...ختني من كل الناس
بتاخدني عنيك لبعيد بعيد...بعيد عن شط الأحزان
بتاخدني عنيك لبعيد بعيد..بعيد عن بحر النسيان
قادر وحدك تفرحني ...قادر وحدك تجرحني :
وحدك من بين الناس.....من بين الناس
وسمعت اسمي في شفايفك .آه غنيوة حب :
وعرفت انك مشتاق...يا حبيبي مشتاق للحب
يا فرحنا اضحك.. على الشفايف
ما فيناش حد.... من بكره خايف :
ولا من الحب خايف....ولا من الدنيا خايف
ولا من بكره خايف
قوم نرقص سوا يا حبيبي....قوم نفرح سوا يا حبيبي
وتعالوا يا ناس ..ويانا يا ناس
قادر وحدك تفرحني...قادر وحدك تجرحني
وحدك من بين الناس....من بين الناس
اتمنيت يوم ورا يوم...اتمنيت القاك اليوم
بالعمر اللي جاي بيضحك...يضحك لينا
بالفرح اللي جاي بيرقص...من حوالينا
بحس بالأمان....معاك....في كل مكان
معانا يا حبنا....والدنيا ملكنا
ومين بالحب...مين يا حبيبي مين زينا
حجم البوم قابلت الحب حوالي 42 ميجا لتحميل الالبوم



البوم هاني شاكر كده برضه يا قمر 1975برابط واحد


يحتوي البوم كده برضه يا قمر على 5 اغاني

اغنية بقولك ايه منتاش غريب بلاش يا روحي تروح تغيب

اغنية قسمة ونصيب والحب نداني سلم سلام وبرمشه نداني

حلوة يا دنيا جينا للهوا والفرح جينا جينا للحب اللي بيدور علينا

اغنية كده برضه يا قمر تصاحبني ع السهر كدهه برضه يا قمر

اغنية سيبوني احب سيبوني ياناس عايش للحب حرام احبكم تجرحوني

بحبكم واحلف لكم وحياة ما خلى قلبي يحبكم سيبوني احب انا عايش للحب

حجم البوم كده برضه يا قمر حوالي 59 ميجا

لتحميل الالبوم برابط مباشر على ميديا فاير




البوم هاني شاكر وصلنا لفين انتاج 1978


يحتوي الالبوم على اغنيتين فقط اى اغنية في الوجه اول

واغنية في الوجه الثاني الاغنية الاولى بعنوان وصلنا لفين

والاغنية الثانية بعنوان الهوا جراح وتقول كلمات الاغنية

مين اللي قال ان الهوا جراح مين اللي قال مفيش حبيب مرتاح

ياللي ظلمتوا الهوا ادي الهوا بيننا تعالوا شوفوا الهوا واتعلموا منا

سلم مديت له اليمين عاهدني وحلفنا يمين لو حاصل مهما حاصل

مايفرق بيننا واصل مخلوق لو هو مين غريب يا عتاب غريب

مابين حبيب وحبيب غريب يا عتاب غريب ماتعودناش عليه

ولا نعرف هو ايه لو حاصل مهما حاصل مايفرق بيننا واصل

مخلوق لو هو مين سلم مديت له اليمين عاهدني وحلفنا اليمين

حجم البوم وصلنا لفين حوالي 36 ميجا على ميديا فاير مباشرة

لتحميل الالبوم    اضغط هنا


البوم هاني شاكر الحب مالوش كبير1983 برابط واحد


يحتوي البوم الحب مالوش كبير على 8 اغاني وكفر الالبوم

الوجه الاول 4 اغاني

اغنية ايه ياللي بحبك بتفكر تاني في ايه

اغنية انا مش بعتب عليك انا بعتب ع الزمان اللي خلاني اقابلك

اغنية حكم الهوى ع القلوب فوق الجبين مكتوب

اصاحب مين وانا من يوم ماشفت عنيك ماليش غيرهم صحاب تانيين

الوجه الثاني 4 اغاني

يا فرح اسعد ليالينا والدنيا املاها علينا وقول للحب يجينا يسعدنا ويهنينا

كتبت لي السنين غنوة وموال حزين عايش طول عمري اقولهم لكل العاشقين

مشتريكي متبعيش وارجعي ما تضيعيش عشرة العمر في ثواني

لو كنت غالي عليك شوف انشغالي عليك

حجم البوم الحب مالوش كبير حوالي 50 ميجا لتحميل الالبوم




البوم هاني شاكر لا يا حبيبي 1984 برابط واحد


يحتوي البوم لا يا حبيبي على اغنيتين فقط بمعدل اغنية

فى كل وجه

الوجه الاول اغنية كنت فين اما الوجه الثاني اغنية لا يا حبيبي

وتقول كلماتها جاي تهرب من حياتي ولا ناسي ذكرياتي

جاي تهرب من حياتي ولا ناسي ذكرياتي

لا يا حبيبي اوعى تسيبني انسى نصيبي

سيبني اغني واعيش متهني واقول للدنيا تعالى ياحبيبي

لا يا حبيبي اوعى تسيبني انسى نصيبي

سيبني اغني واعيش متهني واقول للدنيا تعاله ياحبيبي

لا يا حبيبي يا حبيبي لا يا حبيبي لا لا لا لايا حبيبي

دمع عنيا يعز عليه اني اقولك خلاص يا حبيبي

دمع عنيا يعز عليه اني اقولك خلاص يا حبيبي

زي زمان ما تسبنا نغني زي زمان والشوق مستني

لا يا حبيبي يا حبيبي لا يا حبيبي لا لا لا لايا حبيبي

دمع عنيا يعز عليه اني اقولك خلاص يا حبيبي

زي زمان ما تسيبنا نغني زي زمان والشوق مستني

لا يا حبيبي يا حبيبي لا يا حبيبي لا لا لا لايا حبيبي

اضحك يا حبيب ايامنا وتفرق بالفرح جراحنا

ونغني من بكره يا قلبي ونشتاق برضه لزماننا

اضحك يا حبيب ايامنا وتفرق بالفرح جراحنا

ونغني من بكره يا قلبي ونشتاق برضه لزمنا

ونحضن والهوى ويانا والدنيا بترقص ويانا

اضحك يا حبيب ايامنا وتفرق بالفرح اجرحنا

ونغني من بكره يا قلبي ونشتاق برضه لزمنا

ونحضن والهوى ويانا

والدنيا بترقص ويانا

لا يا حبيبي يا حبيبي لا يا حبيبي لا لا لا لايا حبيبي

حجم الالبوم على ميديا فاير حوالي 29 ميجا للتحميل



البومات هانى شاكر ,  جميع البومات هانى شاكر, تحميل البومات هانى شاكر كاملة , كل البومات هانى شاكر

البوم نعم يا حبيبي نعم 1985 للفنان هاني شاكر


يضم الالبوم 6 اغاني وكفر الالبوم

اغنية المفروض ان احنا الاتنين كان بيننا اماني وكانت بيننا وعود

لو بتحب حقيقي صيح كنت وقفت في وش الريح كنت مسبتش قلبي جريح

اغنية ليه يا قلبي ليه بتحلفني ليه الاغنية الاصل للفنانة فايزة احمد

نعم يا حبيبي نعم بصوت هاني شاكر الاغنية الاصل للفنان عبد الحليم حافظ

نسيانك صعب اكيد مالوش غير حل وحيد حبدا من تاني حياتي واصادف حب جديد

بالاحضان بالاحضان بصوت امير الغناء اصل الاغنية للفنان عبد الحليم وعندما

غناها العندليب كان الفنان هاني شاكر صغيرا في كورال الفرقة وراء العندليب

حجم البوم نعم يا حبيبي حوالي 67 ميجا لتحميل الالبوم



تحميل البوم صدقيني 1986


يحتوي البوم صدقيني على 4 اغاني وكفر الالبوم

افرحي ويانا يا دنيتنا ماشيين بنغني مع الافراح ماشيين بنبارك كل نجاح

لف يا قلبي الدنيا بحبي واللي زمانه سقاه احزانه قول له يحب

ميل يا حب على حبيبي وقوله علينا يميل خلي الشمس تدفي قلوبنا

اغنية صدقيني الندم عمره ما ينفع صدقيني صدقيني اللي راح عمره

مايرجع صدقيني الزمان اختار فراقنا والنصيب عدى وسبقنا والطريق

مبقاش طريقنا مهما اجيلك او تيجيلي وصدقيني

صدقيني الكلام مش راح يفيدنا صدقيني وصدقيني الغرام شيء مش

بايدنا صدقيني حتقوليلي احنا اتواعدنا اه اتوعدنا حتقوليلي احنا اتعاهدنا

اه اتعاهدنا والكلام الحلو جابنا والكلام الحلو خدنا يعني ما كناش نصدق

يجي يوم ونقول بعدنا بس كان مكتوب علينا الدموع تجرح عنينا

حجم الالبوم حوالي 48 ميجا لتحميل الالبوم



تحميل البوم علي الضحكاية 1987 برابط واحد 


يحتوي البوم علي الضحكاية على 8 اغاني وكفر الالبوم

علي الضحكاية علي هلي في سمايا هلي يا ام الضحكاية حكاية

دي حكاية اللي ما بيني وبينك دي حكاية فين قلبك من حبي دي حكاية

اديني قلبي تاني وخد قلبك معاك اديني عمري تاني وابعدني عن هواك

اسمك وبس كفايه نغمة وحروفها غنايا اسمك وبس

هعيش على هوايا مش على هواكي انا ياللي في بحرك اتقطعت شباكي

د الوقت لما تشكي انا ببقى مش معاكي وتبكي بحس عالي وانا مش

بسمع بكاكي اعتبريني نجمة هربت من سماكي تعيش على هواها

مش على هواكي واه اه اه

مصدقك يا هوا الحب قسمة وقدر وانا بشر يا هوى وقلبي ماهش حجر

تاهت خطوتي انا اللي فيكي يا دنيا تاهت خطوتي انا اللي ليل الحزن لون خطوتي

يا ام العيون حزينة تشبه سما الخريف سكن الطير في المدينة ونسي طريق الريف

حجم الالبوم حوالي 74 ميجا لتحميل البوم علي الضحكاية 



البوم حكاية كل عاشق سنة 1988 على ميديا فاير


يحتوي الالبوم على ثلاثة اغاني من اجمل اغاني هاني شاكر

بالاضافة الى كفرات الالبوم جميع الاغاني من الحان محمد سلطان

اغنية حكاية كل عاشق من كلمات سمير الطاير

اغنية لو كنت غالي عليك شوف انشغالي والله عليك

مشتريكي متبعيش وارجعي متضيعيش عشرة العمر في ثواني

وارضي بالمقسوم وعيشي واسمعيني ما تسمعيش مهما قالك حد تاني

مين عليكي قلبه باقي الا انا حضن دافي فين تلاقي غير هنا

مانتي جربتي فراقي كم سنة انتي ايه انتي ايه مابتتعبيش

احلى عمر يا حبيبتي واللي فاضل ليكي انتي والهوا يحرم عليا مهما غبتي

والثواني والدقايق والساعات والليالي والامال والذكريات كلها سهرانه

جنبي بتناديكي اسمعي دقتها تفتكري اللي فات من كلمات صلاح فايز

حجم الالبوم على ميديا فاير حوالي 50 ميجا للتحميل 



البوم هاني شاكر معاك 1989 برابط واحد


يحتوي الالبوم على 6 اغاني بالاضافة الى غلاف الالبوم

ارجوكي يا حبيبتي خليكي زى ما انتي متحضنيش شراعي

هللوا نوروا ليالينا وخلوا ايام عمرنا افراح وهنا دا اليوم في غيابكوا سنة

معاك تحلو الدنيا اكتر معاك بدوب في الليل وبسهر معاك بتوه في دنيا تانية

محتاجلك يا عمري عشان احس الامان محتاجلك يا عمري اللي جاى واللي كان

صاحب الجلالة الحب حكمه علينا صعب لما بيأمر امر لازم يطيعه القلب

طول عمري استلطفك كان املي اعرفك ولما قابلتني في عنيك دوبتني

نسيت من فرحتي من شوقي ولهفتي بنفسي اعرفك ما انا معذور اعذرني

بستلطفك طول عمري انا لما شفت صورتك لقيتها منورة والكل جابوالي سيرتك

بالخير متعطره خلوني اشتاق اقابلك وصلني حنيني قبلك

حجم الالبوم حوالي 38 ميجا لتحميل الالبوم



البوم بعشق ضحكتك سنة 1990 برابط واحد على ميديا فاير


يضم البوم بعشق ضحكتك 7 اغاني بالاضافة الى غلاف الالبوم

هعيش على هوايا مش على هوايا مش على هواكي

عزمت الحب من عشمي على سهرة نفضفض فيها بالحلوة وبالمرة

بعشق ضحكتك من بين الف ضحكة وضحكة بعشق ضحكتك

الذكريات فات على الفراق سنوات لا اتغيرت قلوبنا ولا اللي بيننا مات

ليلة ليلة ليلة اما ليلة يا سلام انا وانت في ليلة وازاى متكونش جميلة

مصدقك يا هوا الحب قسمة وقدر وانا بشر يا هوى وقلبي ماهش حجر

أدام الجميع بقول سبينا نبيع لا انتي حتوه سفينتك ولا أنا حضيع

ولا بد يا هوايا ياللي تعبتك معايا ينسانا البرد مرة على باب الربيع

انا حمشي من طريق وهتمشي من طريق لو اتقابلنا مرة صديق قابل صديق

حنتبسم عشان حنفتكر اللي كان وازاى كنا زمان اتنين متحيرين بيضيعوا السنين

انا مين وانتي مين معدش بايدي حاجة وعيونك مش معايا ولا نعرف اى حاجة

ولا كان بيننا حكاية متشوفي بقينا فين دمعة في كل عين لا حب ولا حنان

بس مخناش الوقت نقدر نبعد دالوقت ونفارق المكان عشان ينسانا البرد

حجم الالبوم حوالي 54 ميجا لتحميل الالبوم



تحميل البوم من غير ليه 1990 غناء هاني شاكر الحان محمد عبد الوهاب


كلمات مرسي جميل عزيز الاغنية التي كان ينوي حليم بغنائها في حفل

عيد الربيع ولكن لم يمهله القدر وتوفى عام 1977 وايضا توفى الشاعر

مرسي جميل عزيز بعده بثلاثة اعوام اى سنة 1980 قبل ان يسمع الاغنية

وظلت الاغنية بكلماتها ولحنها مع الموسيقار محمد عبد الوهاب الذى رفض

ان يعطيها لأى مطرب ممن تبقوا من زمن الفن الجميل او مطربي السبعينات

والثمانينات الذين وعلى رأسهم الفنان هاني شاكر وفجأة خرجت الاغنية للنور

عام 1989 غناها محمد عبد الوهاب بصوته ورفض تصويرها ونجحت الاغنية

نجاحا ساحقا برغم وجود عمالقة البومات الاغاني السريعة لحميد الشاعري

وعمرو دياب ومحمد منير وكانت البوماتهم مكتسحة الاسواق وقتها

حجم البوم من غير ليه حوالي 40 ميجا لتحميل الالبوم



تحميل البوم شاور سنة 1991 برابط واحد


يحتوي الالبوم على 7 اغاني وغلاف البوم شاور

اتمدت الايدين هربت دموع العين واتسمر الزمن مابين العاشقين

جيالي انتي الفرحة الجاية لي وسنين عمري هتحلى لي

حبين يا ليل نهارك روح يا ليل لدارك وتعالي يا شمسنا

حب يا قلبي وقول للكل لما الحب علينا يطل البحر يروق والشمس تهل

متقولش ليه احنا افترقنا في الطريق متقولش ليه الحب في بحورنا غريق

نسيانك صعب اكيد مالوش غير حل وحيد ابدأ من تاني حياتي

شاور وانا ملك ايديك شاور وانا ارد عليك لمح بالحب لقلبي لو حتى بطرف عنيك

حجم البوم شاور حوالي 38 ميجا لتحميل الالبوم 



تحميل البوم هاني شاكر كله يهون 1992


يحتوي البوم كله يهون على 7 أغاني بالاضافة الى غلاف الالبوم

اغنية ايام بتدور بينا أيام وبتاخد قبل ما تدينا أيام أيام

الروح رايحة لك من الاول والقلب ندالك م الأول

كله يهون علشان خاطر أحلى عيون ليلي يهون سهري يهون

لو يعني لو يقدر قلبك يسمعني كان قلبي ارتاح من احزانه

متهدديش بالانسحاب من حياتي والغياب متهدديش قلبي اللي حبك بالالم وبالعذاب

ولا بيك ولا بيا دي سنين معدية معدية معاها كتير يوم ليك ويوم ليا متقسمة هيا

حرام حطام ركام ونار عايشة البشر فيها صراع ضياع وضاع م الدنيا معانيها

بنقتل نفسنا بايدنا بنفني الكون بسواعدنا وضاعت كل كلمة حق

حجم الالبوم حوالي 37 ميجا لتحميل الالبوم



البوم هو اللي اختار 1993 برابط واحد


يحتوي البوم هو اللي اختار على 4 اغاني وغلاف الالبوم

اغنية بحبك قد عمري اللي بقيت اخاف عليه خلتيني ابتديت احس بيه

اغنية متبعديش لان كل الدنيا بعدك ماتساويش متبعديش

اغنية يا هوا متغيبش عنا واعرف مكاننا ياهوا يا احلى جنة عايشة في زماننا

اغنية هو اللي اختار وكان من المفترض ان يغنيها العندليب الاسمر عبد الحليم

وكتبها محمد حمزة ولحنها بليغ حمدي لولا انشغال حليم ببروفات وتغيير كلمات

رسالة من تحت الماء وتواصله هاتفيا بنزار قباني لتغيير بعض الكلمات

ولمساندة ودعم بليغ حمدى ,ووردة  الجزائرية  للفنان الناشىء هاني شاكر

 اعطاه  الاغنية

حجم البوم هو اللي اختار حوالي 49 ميجا لتحميل الالبوم



البوم قلبي ماله 1994 برابط واحد على ميديا فاير


يحتوي البوم قلبي ماله على 7 أغاني بالاضافة الى غلاف الالبوم

قلبي ماله ايه جرا له ايه غير له حاله صعب عليا اسهر لياليا

كوني مهما تكوني مش هتبكي عيوني كوني مهما تكوني مش هتبقي بدوني

القلب الجريء وطول ما أنا انسان ليا كياني والكلمة الحلوة على لساني

لو ألف طريق ولا أى صديق يمشي معايا يبقى ولا طريق

اغنية معقول نتقابل تاني معقول منتش نسياني بعد ما دابت احلامي

متسألنيش انا وانت خلاص أغراب ما تسألنيش نويت ابعد بدون أسباب

تعبت من الكلام تعبت من العتاب ولا بتسمع كلام ولا بترق لعتاب

ولا بتفكر تجيني ولا بترحم حنيني وفايتني انا وسنيني للغربة والعذاب

حجم البوم قلبي ماله 44 ميجا لتحميل الالبوم



البوم ولا كان بأمري 1994 + كفرات الالبوم


يحتوي البوم ولا كان بأمري على 7 اغاني وكفر الالبوم

ولا كان بأمري كلمات احمد شتا الحان صلاح الشرنوبي توزيع طارق عاكف

انا عايش كلمات فوزي ابراهيم الحان خليل مصطفى توزيع محمد ضياء الدين

في كل شارع كلمات محمد مصطفى الحان خليل مصطفى توزيع محمد ضياء الدين

حلم يفوت كلمات وائل هلال الحان خليل مصطفى توزيع محمد ضياء الدين

بتحب ليه كلمات عمر بطيشة الحان صلاح الشرنوبي الحان طارق عاكف

بريء منك كلمات طارق عبد الستار الحان وتوزيع محمد ضياء الدين

عيشها من قلبك كلمات عماد حسن الحان وتوزيع محمد ضياء الدين

حجم الالبوم على ميديا فاير حوالي 36 ميجا

الالبوم من انتاج شركة توب للانتاج الفني لتحميل الالبوم 



البوم ليه ما نحلمش 1995 برابط واحد على ميديا فاير


يحتوي البوم ليه ما نحلمش على 8 اغاني بالاضافة الى غلاف الالبوم

اغنية الوقت مش وقتك ولا الزمان زمانك يا قلبي صدقتك وذقت احزانك

اغنية انت السبب يا قلبي غاوي سهر غاوي تعب غاوي تقول حبايبي يا قلبي

اغنية غلطة وندمان عليها وبقولك واسمعيها قلبي مش ملك ايدي او لعبة بتلعبيها

انا كل اللي تتمنيه وانا القلب اللي راح تلاقيه انا انا حبيب هتحسي شوق غناويه

ليه ما نحلمشي ويا الهوا نمشي وان طال علينا الليل نقو له ما ينامشي

من حق مين فينا يظلم ويحرم مين مهو كلنا جينا وكلنا رايحين ما تسلموا لله

كان وعد نتقابل بس الزمان مرضيش متسألنيش ليه مرضيش

تبقى فى قلبك يا صاحبي لكن تقسم لغيرك حبيتها وليه تخبي ليه تسجن فيك شعورك

حجم البوم ليه ما نحلمش حوالي 47 ميجا لتحميل الالبوم



تحميل البوم تخسري 1997 برابط واحد


يحتوي البوم تخسري على 8 اغاني بصيغة mp3 بالاضافة الى غلاف الالبوم

اغنية الحكاية مش حكاية قلب حب ولا كلمة صادقة كانت ولاه كدب

اغنية ادفعلك عمري يا عمري حب واحاسيس دي عيونك قمري يا قمري

انا بتاخد منك انا بتشد لغيرك ايوه انا بخرج منك بدخل عالم غيرك

انا زيك حبيتها زيك حبيتها وندمت اني هويتها ندمت اني هويتها

بيسموكي القمر بيسموكي النجوم ويسموكي يا غالية نسمة كل يوم

في عز ما كنت خاين وضميري نام وسابني ايام ما عشقت نفسي

هنعيش انا وانت في اى دنيا حنعيش مع بعض فى كل ثانية

تخسري وانا حبتدي اكتب السطر الأخير سيبي قلبي وابعدي

حجم البوم تخسري حوالي 47 ميجا لتحميل البوم تخسري



تحميل البوم الحلم الجميل 1998 برابط مباشر


يحتوي البوم الحلم الجميل على 9 اغاني وغلاف الالبوم

انا عيني لحبيبي انا روحي لحبيبي انا ابيع عمري وحياتي عشان خاطر حبيبي

العاشق الولهان مغلوب على أمره العاشق السهران بينادي على قمره

الحلم الجميل والبيت الصغير كله راح كله ضاع كله اتكسر كله اتغير

انسان تالت من حقي ادافع عن حقي مش بس عشان شوقي وعشقي

ارجعي لي ايوه سبتك غصب عني القدر كان أقوى مني بس وحياتك مخنتش

اسمعيني قلبي حاسس ان دي المرة الاخيرة تودعيني ايوه خايف بعد حب العمر كله

اتكلم م النهارده يا حبيبي حبنا لازم يعيش م النهارده يا حبيبي اى شيء ميهمنيش

لو بتحب حقيقي صحيح كنت وقفت في وش الريح كنت مسبتش قلبي جريح

من اول مرة شفتك حسيت اني عرفتك وكأنك حاجة مني

حجم البوم الحلم الجميل حوالي 53 ميجا لتحميل الالبوم 



تحميل البوم يا ريتني 1999 برابط مباشر على ميديا فاير


يحتوي الالبوم على 9 اغاني mp3 بالاضافة الى غلاف البوم يا ريتني

ايام من عمري بتضيع من عمري داليوم وانت بعيد يا حبيبي مش محسوب

المفروض ان احنا الاتنين كان بيننا اماني وكانت بيننا وعود

انسي كل دموعك مش حتكفي ناري وجرحي وندمي واسفي

حكاية عمري مين اللي عشقتها انتي مين اللي اخترتها انتي حكاية عمري

لو عارف ان الدنيا بحالها بكل مافيها مش حتعوض ثانية م اللي قابلتك فيها

سبتيني ليه جراح بعدك ازاى هرتاح بتعذب ليل صباح جراح جراح

تعالوا ننده على الايام على الاحلام على دنيتنا وزماننا تعالوا

يا ريتني قابلتك قبل ما أقابل حد ياريت مشوار عمرنا يتمد ياريتني قابلتك

يا ويل ويلك لو احكي لك عذاب ليلي انا ليلي نهار انا قلبي احتار

حجم الالبوم حوالي 46 ميجا لتحميل الالبوم مباشرة

تعليقات
ليست هناك تعليقات
إرسال تعليق



    وضع القراءة :
    حجم الخط
    +
    16
    -
    تباعد السطور
    +
    2
    -

    نستخدم ملفات تعريف الارتباط لضمان حصولك على أفضل تجربة.